با پیشرفت تکنولوژی و سرعت انجام امور روزانه زمان برای تهیه غذاهای سنتی بسیار محدود است، لذا مردم به استفاده از غذاهای سرخ کردنی و فست فودها که البته به شدت خوشمزه هستند روی آورده‌اند؛ که با مصرف آنها سلامت خود را به خطر انداخته‌اند و به استقبال بیماری‌هایی نظیر کبد چرب، چاقی و…رفته‌اند. سبک زندگی فوق لزوم اهمیت به سلامتی افراد را دوچندان می‌کند.

بجای روی آوردن به رژیم‌های سخت غذایی  می‌توان به سراغ رژیم‌هایی با غذاهای بدون روغن رفت. در این زمینه گروه تولیدی کویین هوم محصولی به بازار عرضه کرده که تمامی مشکلات فوق را برطرف کرده است. سرخ کن بدون روغن رژیمی کویین‌هوم با چرخش هوای گرم با شدت بالا تمامی غذاهای سرخ کردنی را بدون روغن آماده می‌کند تا ضمن لذت بردن از مصرف غذاهای سرخ کرده که در کمترین زمان آماده شده‌اند سلامتی افراد در کمترین میزان آسیب قرار بگیرد.

از مزایای این دستگاه می‌توان به صفحه لمسی، بدنه استیل ضد زنگ،۸ برنامه پخت پیش فرض، ارائه عملکردهای سرخ کردن، پختن ،خشک کردن میوه و یخ زدایی و پختن انواع غذاها از جمله سبزیجات، سیب زمینی، کیک، بال مرغ، گوشت و …اشاره کرد.

مشخصات دستگاه:

حداکثر توان مصرفی:۱۷۰۰وات

حجم:۶/۵لیتر

ظرفیت به نفر:۸نفر

جنس بدنه:استیل ضدزنگ

جنس ظرف:تفلون نچسب

امکانات:تایمر-سبدجداشونده موادغذایی-نمایشگر وضعیت وزمان پخت-صفحه نمایش لمسی

سایر توضیحات:تنظیمات دما از ۸۰تا۲۰۰درجه سانتیگراد-تنظیمات زمان پخت تا۶۰دقیقه-آشپزی سالم با روغن کمتر-گردش سریع هوای گرم-پخت یکنواخت غذا-مجهز به فن-قابلیت شستشوی سبد درماشین ظرفشویی-پخت سریع-قابلیت ارزیابی وضعیت پخت وپز در هرلحظه با بیرون کشیدن سبد-ایجاد لایه ترد بیرونی و نرمی داخل غذا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *